♡ FAVORITI 2015. ♡

Facoriti, očoriti i usnoriti za 2015.? Can that be a thing? Ne, mislim da su favoriti za 2015. godinu dovoljni. 😀 Više dekorative nego preparative, istina, ali preparativni proizvodi koji su navedeni pogodni su za više tipova kože. Malo upozorenje – random favoriti su pobrojani prvi, ako vam se to ne čita skrolajte slobodno dalje. Post je nešto dulji, pripremite kavu.

Sve u svemu, 2015. je bila bolja od 2014. 2013. i definitivno bolja od 2012. Gledajući taj uzorak, u 2016. idemo gore. Za 4 dana mi je rođendan (neko rođendansko darivanje? wink wink) i ako sam jednu stvar naučila u protekloj godini jest da odrasle osobe staju iza svojih postupaka. Možeš se nazvati odraslim tek kad za svaki svoj postupak možeš reći: Da, tako je kako je, stojim iza svojih postupaka i kakve god posljedice bile, ja ću se nositi s njima. Oke, da se ovo ne bi pretvorilo u neki sappy post o osobnom rastu i razvoju, krenimo na favorite.

Za početak, pobrojat ću par random stvari koje su mi bile osobito drage u 2015.

POBJEDNICI RANDOM KATEGORIJE:

1. Najdraži film – Omojbože kako teška odluka. Veliki sam Star Wars fan, ali srce mi govori Mad Max Fury Road. Ne mogu, a da ne kažem da me taj film potpuno osvojio. Nema puno zavrzlama vezano uz priču, ali sam izgled, koliko stvarno i slojevito taj svijet izgleda je ono što je presudilo. I Charlize Theron je odlična u njemu, Tom Hardy meni standardno seksi. Ima nešto u njegovom glasu that makes my heart throb. Akcija je 99% temeljena na praktičnim efektima, nema scene u ovom filmu koja nije remek djelo. Samo ću ovo reći vezano uz SW The Force Awakens – ako Rey i Ren ne završe zajedno, I give up. Kemija koju imaju je prevelika da ju ne iskoriste kao plot point. SOMEONE GIVE ME A LIFE WEST CUZ I’M GOING DOWN WITH THIS SHIP! #reylo

2. Najdraži predmet – moj Filofax. Tu nema dvojbe. Kad sam pitala seku što bi sačuvala da može, a da joj sve ostale stvari budu ukradene rekla je: Pa ne znam što bih ja sačuvala, vjerojatno svoj mobitel, ali ti bi sigurno sačuvala svoj onaj planer. Ako volite organizaciju, planere i ne možete se uživiti u one digitalne, Filofax je nešto najbolje što se može naći na tržištu. Kralj svih planera, ukratko.

my-filofax-2-use.jpg (2100×1400)

3. Najdraža pjesma – Lana del Rey Without You. Kad ja slušam ovu pjesmu, kao da slušam vodu kako se preljeva. Lyricsi su mi predivni, melodija je sjetna, sretna i snažna istovremeno. Inače nemam neke preference što se tiče glazbenih izvođača, mogu slušati sve, ali ova pjesma je ostala sa mnom iz više razloga. Predivna je, to prvo, a drugo, podsjeća me na jednu jako dragu osobu. 😉

6832749079_724c0c038b_z.jpg (600×600)

4. Najdraža hrana – o ovome sam morala jako dugo razmišljati. Voljela sam i Don Don burgere, kebab u tortilji, čimičange (kako se zdravo hranim, čudo jedno). Mislim da će pobjedu odnijeti prženi kolutići luka, nebitno odakle. Kako odabrati samo jedno jelo? Možda mamina sirnica? Uglavnom, bilo što masno, fino i što izaziva osjećaj krivnje. 😀

Onion-Rings.jpg (5616×3744)

Mogla bih još nabrajati, ali mislim da većina vas nije došla zbog toga. Za kraj ovog segmenta, posebne zahvale ženskoj ekipi: B., H., T.,  K., M., – hvala vam što ste me držale da ne poludim ovu godinu. 🙂 Zahvale i muškom dijelu – F. i J., ne znam što bih bez vas.


page

POBJEDNICI U PREPARATIVNOJ KATEGORIJI

Pobjednika nema puno, moja rutina njege lica nije komplicirana, čišćenje, njega, povremeno maska. S time su se i moji favoriti za ovu godinu formirali.

1. Najbolji gel za pranje lica – Biobaza gel s cinkom i kamilicom. Nisam nikad napisala konkretnu recenziju ovog gela, možda sam trebala, ali sad je malo kasno. Kratko ću se osvrnuti na djelovanje ovdje. Ovaj proizvod je bio u favoritima, kupljen je više puta i apsolutno sam impresionirana njegovim djelovanjem. Blag je, čisti, ne sadrži SLS, moja koža odlično reagira na njega, dobar je omjer cijene i kvalitete, ima super sastav i sporo se troši. Malo je potrebno da ukloni makeup s lica, ne isušuje ga te umiruje crvenilo.


IMG_1446

2. NAJBOLJA MICELARNA VODICA – Biobaza mix micelarnih vodica. Ovaj proizvod je dobio raznolike recenzije i jasno mi je zašto. Sol koja se nalazi u njemu je agresivna te osobe s osjetljivom kožom mogu osjetiti peckanje oko očiju. Meni je trebalo dugo da ju zavolim, a da će biti jedan od apsolutnih favorita sam shvatila pred kraj godine kad sam u jednom od standardnih pohoda drogerijom pronašla sebe kako bez razmišljanja posežem za njim. Količina je odlična, na način dispenziranja proizvoda se potrebno naviknuti, no nakon što se to dogodi, ne mogu zamisliti da micelarnu nanosim ikako drugačije. Ovo je jedina micelarna za koju mogu reći da mi je čitav makeup uklonjen nakon uporabe. Ostavlja lice svježim te će osobe s masnom kožom biti zahvalne na tom osjećaju. Ne izaziva akne, dapače, pomaže u borbi protiv njih, u mirisu uživam te je kompletni dojam za mene sad velika petica.

IMG_1450

3. NAJBOLJI PROIZVOD ZA NJEGU LICA – Olival Zlatno ulje smilja. Kako ne voljeti ovaj proizvod? Obožavam miris smilja, djelovanje na kožu je toliko primjetno da je cijena od 135 kn za 15ml opravdana, a ima benefite i za kožu sklonu aknama. Odlično je za kožu, kosu, trepavice, obrve… Pomaže u zacijeljivanju ožiljaka i posebno je pogodan nakon isušujućih maski za lice. Osobe s masnom kožom ne smiju pretjerivati doduše. Detaljnije u nadolazećoj recenziji.

IMG_1451

4. NAJBOLJA KREMA ZA LICE – Avon Nutra Effects Radiance krema. Ova kategorija je namjenjena najobičnijoj kremi za lice, nešto što koristimo iz dana u dan za njegu. Iako isprva nisam bila impresionirana, ova krema me osvojila zbog svoje pouzdanosti. Sastav je i više nego dobar, cijena i količina u savršenom omjeru, nije preteška za moj tip kože te se brzo upija. Kad mi je bilo potrebno samo da svoju kožu nahranim nakon čišćenja posezala sam za ovom kremom pored svih ostalih. Podloge lijepo sjedaju na nju, ostavlja lice mekim i izuzetno dobro miriše. Što se tiče Radiance efekta, to nisam primjetila toliko niti sam iskreno previše pratila.

IMG_1497

IMG_1499

This is how love looks like.

5. NAJBOLJA MASKA ZA LICE – Aztec Secret Indian Healing Clay. Detaljnu recenziju možete pročitati tu. Ukratko, radi se o najjačoj maski za lice na svijetu. Izvući će stvari iz vaše kože za koje niste znali da postoje. Kao usisavač za pore. 😀

IMG_1502

POBJEDNICI U KATEGORIJI – KOSA

U ovoj kategoriji spominjem samo proizvode koji su revolucionirali moju kosu. Neću spominjati maske, regeneratore i šampone jer ih stalno rotiram i ni jedan me nije ostavio bez daha. Ne želim pisati nešto pisanja radi.

1. NAJBOLJI SUHI ŠAMPON – Batiste. Batiste je najbolje po drogerijskoj cijeni što se može pronaći. Bilo koja verzija Batiste suhog šampona je odlična (osim možda XXL verzije za volumen koja je malo slabija). Probala sam Syoss i Balein šampon ove godine, ali ako pratite moje new-inove onda znate da se Batisteu uvijek vraćam.

IMG_1454

2. NAJBOLJE OTKRIĆE – Schwatrzkopf Carbon Force pasta za oblikovanje. Ne znam kako drugačije da nazovem ovu kategoriju. Ovaj proizvod je slučajno završio kod mene, ima tipično muškobanjast miris koji se kratko vrijeme osjeti u kosi nakon nanošenja, ali me to ne smeta. Ono što ova pasta radi jest poboljšava vaše kovrče do neprepoznatljivih razmjera. Ako volite veliku voluminoznu kosu, nakon što ju nakovrčate, nagnite glavu dolje i s malo ove paste “uneredite” kovrče. Dulje će držati val i bit će znatno punija. Bitna napomena – ne pretjerivati. 🙂


IMG_1500

 POBJEDNICI U KATEGORIJI DEKORATIVE

A sad na slatke stvari. Dekorativa je definitivno zabavniji dio kozmetike, kupujemo ju u većim količinama i njom izražavamo svoj osobni ukus, karakter i raspoloženje.

1. NAJBOLJA PODLOGA – Revlon Colorstay. Colorstay je jedna od onih stvari koja kad sve na licu krene krivo i dalje dobro izgleda. Imate užasno duge radne dane i potrebno vam je nešto što vas neće iznevjeriti, Colorstay je podloga za vas. Srednje do visoko prekrivanje, gusta tekstura, izdržljivost koju je teško nadmašiti te dobar izbor nijansi. Neki se žale da Colorstay može izgledati teško, pogotovo formulacija za masnu/mještovitu kožu. Slažem se, ako imam imalo suhih dijelova na licu, Colorstay će se uhvatiti za njih, ali to nije njegova krivnja nego moja. S ovim puderom znate što možete očekivati i po meni, glupo mu je uzeti za nedostatak to što se hvata za suhe dijelove. To je formula koja je kreirana da traje dugo i ima alkohol u sastavu. Ako je koža dobro nahranjena prethodno, čak i osobe sa suhom kožom ga mogu nositi bez problema. Ako se suhi kao Sahara, pomiješajte ga s kapi ulja za lice. Ulje smilja i Revlon Colorstay u kombinaciji su match made in heaven.

IMG_1492

2. NAJBOLJI KOREKTORI/KAMUFLAŽE – Catrice. Bilo da se radi o kremastoj kamuflaži ili novijoj, tekućoj verziji, ovi proizvodi su najkvalitetnije što ćete u drogeriji naći iz ove kategorije. Iako me tekuća kamuflaža isprva nije impresionirala u tolikoj mjeri kao kad sam prvi put probala kremastu, nakon nekog vremena sam ju zavoljela ne radi prekrivianja, nijanse, pakiranja nego radi trajnosti. Kao što ste mogli primjetiti, proizvodi na koje se mogu osloniti su ono što tražim. Pored trajnosti, tekuća i kremasta imaju zavidnu pigmentaciju.

 IMG_1466

3. NAJBOLJI KOMPAKTNI PUDER – L’Oreal Infallible puder u kamenu. Neka vas naziv na pakiranju ne zbuni, ovaj mališan dolazi iz DE, a radi se o najboljem kompaktnom puderu iz prošle godine. Mekan, a ne praškast, prekriva dovoljno dobro da se može nositi sam, a nije pretežak da se njime ne bi moglo fiksirati podlogu.

4. NAJBOLJI BRONZER – BeautyUK bronzer Dark. Detaljnu recenziju ovog proizvoda možete pročitati ovdje. Ovaj proizvod ima 11g. To je 11 grama dosta pigmentiranog bronzera kojeg sam izlostavljala u posljednjih 9 mjeseci koliko ga imam. Dobro se blenda, dobro izgleda na koži, ton, dubina, sve je savršeno. Njime se može konturirati ako imate tople tonove kože, koristiti ga kao obični bronzer, sjenilo u pregibu… Slika govori više od riječi pa evo. 😀

IMG_1478

5. NAJBOLJE RUMENILO I ILUMINATOR – BeautyUK Baked Blush u nijansama Rose Rouge i Halo. Ovu kategorije sam odlučila objediniti jer prvo – radi se o istom brendu, drugo – I don’t highlight! Doista nemam puno iskustva s iluminatorima i priznat ću, ovaj mi je prvi. I sviđa mi se. Koliko sam primijetila, pečena rumenila od BeautyUKja nisu baš razvikana u blogosferi kao Catriceova recimo. Imam 4 Catriceova rumenila i moram raći da su mi ova draža. Pakiranje je očajno, preveliko je, ali sam proizvod je predivan. Halo je stalno rasprodan! Kako su pečena, imaju baršunastu teksturu i predivan sjaj. Ni jedan od ovih proizvoda nema šljokice, da se razumijemo, ali nisu ravni i nedimenzionalni na licu. Halo je odlična nijansa kao sjenilo. Plus, izgledaju kao mali planeti. ❤

IMG_1467

6. NAJBOLJA SJENILA/PALETA ZA OČI – Sleek Oh So Special paleta. Priča s ovom paletom je smiješna. Kupila sam ju, swatchala, ukupna reakcija je bila – meh, ne kužim hype, mat nijanse su prosječne, šimeraste su iznadprosječno dobre, ali i dalje je dojam bio manji od očekivanog. Bilo je ljeto, putovala sam, ima dosta toplih nijansi pa sam odlučila spakirati paleticu sa mnom na more. Koji god look sam trebala u danom periodu ova paleta je mogla pokriti moje potrebe. 7 nijansi je u potpunosti mat, konfiguracija ove palete je fenomenalna. Kompaktna je, čvrsta te ima veliko ogledalo.

IMG_1490

7. NAJBOLJA MASKARA I EYELINER – Essence I ❤ Extreme Crazy Volume maskara + theBalm Schwing eyeliner. Maskara nikome neće doći kao iznenađenje, kroz godinu sam prošla kroz 4 tubice, uvijek ju imam na raspolaganju i do sad nisam naišla ni na jednu koja radi posao bolje. Borbu drogerijskih maskara možete pročitati tu gdje je pobjedu odnijela upravo ova maskara. Vi ste se složili s mojim odabirom.

theBalmov Schwing je nešto čime sam se nagradila pred kraj godine i kad neki kažu da je ovo najbolji eyeliner na svijetu, ne lažu. Crn kao moja duša, precizan, dugotrajan, a nije vodootporan. Što više tražiti od eyelinera?

IMG_1455

8. NAJBOLJI PROIZVODI ZA OBRVE – L’Oreal Brow Artist Plumper + Catrice Eyebrow Stylist. Neću duljiti o ovim proizvodima. Zašto su favoriti saznajte u zadnjem postu gdje pokrivam drogerijske proizvode za obrve – Obrve 101.

 IMG_1459

9. NAJBOLJI RUŽEVI

a) Najbolji nudač – Catrice Ultimate Coulor u nijansi Hey Nude. Srednje svijetao roskasti nudač, za mene savršen (volim roze nudače više nego breskvaste).

b) Najbolja roza – MAC Angel. Ako mi ukradu cijelu kolekciju, želim da ostave MACovog Angela. Ne mogu opisati ovu nijansu, roza je, nije nudač, ali nije ni prava roza, nije ni baby pink, puno je prigušenija. MAC Angel je must u mojoj kolekciji i kad se ovaj potroši, trčim po novi.

c) Najbolja crvena – IQ Cosmetics Colourful lipstick u nijansi 27. Prethodnim ruževima mogu nešto zamjeriti što se tiče formulacije – Catrice je pretanak, a Angel zna isušiti usne. OVAJ RUŽ JE REVOLUCIJA. Ovo je jedini ruž koji nije tekući da traje po 10+sati na mojim usnama, a da od njih ne napravi nered. Bogatija tekstura od novih Maybelline mat ruževa, više pigmenta, bolje prijanjaju za usne, nemaju prepoznatljiv miris, pakiranje im je elegantno… Kao da su Golden Rose ruževi (koji su super, ali isušuju) i Maybelline mat ruževi (koji ne isušuju usne, ali fali im onaj wow faktor) dobili dijete i to dijete uzima non-stop steroide. E to su IQ ruževi.

IMG_1464

10. NAJBOLJE SJAJILO I LIP BALM – BeautyUK Glacier Gloss (bilo koja nijansa) + Biobaza Bee Balm maslina i grejp. O BeautyUK Glacier Glossevima možete u detalje pročitati na ovom linku. Fokusirat ću se na Bee Balm od Biobaze. Na balzame za usne ne obraćam puno pozornosti, ima ih mali milijun i svi više manje rade isto. Da ovaj proizvod nije uletio u moju rutinu pred kraj godine ja ne bih znala što je dobar balzam. Vjerojatno bi Labello Lip butter vanilija i makadamija odnio pobjedu. Kod ovog balzama obožavam sve – od teksture, mirisa, djelovanja, pakiranja. Doista, radi sve što jedan dobar balzam treba raditi, u teksturi debeo, prijanja za usne kao da mu život ovisi o tome i drži se satima. Miriše svježe i ima prirodne sastojke. Kad su mi usne u terminalno lošem stanju, ovo je jedino što želim na njima. Do jutra su kao nove.

IMG_1477

11. NAJBOLJI PARFEM – Lanvin Eclat D’Arpege. Šećer na kraju! Ovaj parfem sam kupila u prosincu i od tad ga ne mogu prestati koristiti. Imam još 9 parfema u opticaju, ali ovaj je jedini koji želim nositi. Ne izlazi iz torbe što je čudno – radi se o svježem i cvijetnom mirisu, a vani ciča zima! Još sam ja netko tko voli slađe i orijentalne mirise poput Versaceovog Crystal Noira. Ovaj parfem miriše kao sunčan dan. Nema boljeg načina da ga opišem. Vedar, veseo, prozračan, lagan, ali i dalje s dvije noge na zemlji. Ovo nije neozbiljan parfem, a tako je…ethereal. Nema riječi u hrvatskom. Vjerujem da je razlog zašto toliko volim ovaj parfem to što ima jorgovan u gornjim notama. Odmah se registrira i razvedri me. Ovaj parfem se ne odvaja od mene, stoji na stolu dok učim i mirišem poklopac da se motiviram. 😀 U ovom parfemu se nema što ne voljeti – božur, zeleni čaj, cvijet breskve, amber, cedrovina, jorgovani i mošus. Na ovaj parfem sam dobila najviše komplimenata od muškaraca što je zanimljivo jer nije intenzivan niti ima velik sillage. Možda je to trik, moraju biti jako blizu da ga primjete. 😉

IMG_1453

Na veselim notama vas ostavljam do idućeg posta. Nadam se da ste preživjeli do kraja. Koji su bili vaši najveći favoriti prošle godine? 🙂

Do idućeg puta,

xx LPA

Oglasi

5 thoughts on “♡ FAVORITI 2015. ♡

  1. Marina Sweet About Me kaže:

    Imam ovo Beauty UK rumenilo 🙂 Nedavno sam naručivala s iHerba i to dvaput i glupača, nisam uzela tu masku :/ Sljedeći put, obavezno. Također si me baš zainteresirala za IQ ruževe, idem to odmah sutra škicnuti i za Taft pastu, trebaaa mi 🙂

  2. smakira kaže:

    E ubijaš me 😀 Upravo sam s posta o obrvama i već je L’Orealov Plumper na popisu 😀 A sad ajmo redom:

    PRVO I NAJVAŽNIJE – gdje si nabavila Filofax? Koje su mu dimenzije, a cijena? Kako nabaviš papire? Ja obožavam rokovnike ali svake godine ista pjesma i muke po rokovnicima – odabiri, kupovine, nikako naći savršenog. Probala sam sa nečim sličnim ovom tvom, ali mi je papir bio pretanak, preuskog formata i prstenovi su mi smetali kad sam pisala. Onda sam prešla na notese tvrdog uveza, pa opet muke – premalo papira ispadne na kraju, i cijelu godinu se stišćem i imam fobiju od nedostatka mjesta, a ne želim imati osamnaest rokovnika tijekom godine.. Pa onda tehnikalije – papir ne trpi moje olovke, ne valjaju proredi pa gubim prostor bezveze.. Itd.. Užas, šta da ti kažem. 😀

    DRUGO I NAJVAŽNIJE – Tom Hardy ❤ i da, film je pre pre pre!

    TREĆE I NAJVAŽNIJE – Tom Hardy ❤ ❤ ❤

    Lana je uvijek super (iako mi njezin album Ultraviolence nikako nije sjeo, baš je bio ultranasilan za moje uši), a o hrani bolje da ne pričam, to je neka posebna tema. 😀

    Biobaza gel je i meni super, već dugo dugo ga imam (da, stravično sporo se troši) i dobro se slažemo, jednako kao i njihova micelarna i ja – to je druga koju sam u životu probala i odlična mi je, jedino što imam tehničkih poteškoća – naime cjevčica mi je pukla gore na spoju s pumpicom i pumpica nije više vukla tekućinu, onda sam otvorila i okrenula cjevčicu, i onda je pukla i s te strane, ne znam koji vrag, kao da ju zlostavljam, a nisam, časna riječ 😀 Sad ju koristim bez cjevčice – nagnem naopako da tekućina prekrije onaj pipac od pumpice koji je inače išao u cjevčicu i pritisnem, i radi skroz ok, vidjet ćemo što će biti kasnije.

    Olivalovo zlatno ulje čeznutljivo pogledavam svaki put kad sam kraj njega, i nikako da ga kupim, žao mi novčanika, i on će me tužit za zlostavljanje.. Ali toliko si ga nahvalila da ide definitivno na WL i jednom će već biti u mojim rukama. 😀

    A ova maska za lice, tj glina, me iskreno zaintrigirala, pa eto, i nju ću pribilježiti, nek se nađe. 😀

    Od ostalih stvari, nemam pojma, kamufažice nisam probala, vjerna sam svom Essence korektoru koji mi je preodličan i uopće se ne usudim pogledati išta drugo, dok funkcionira funkcionira, bolje da ne prčkam. 😀 Što se maskara tiče, trenutno sam na Essenceovim princezama, ali ovu rozu ću definitivno kupiti kad bude na redu kupovina maskare, toliko ju svi hvale da jednostavno moram! Sleek Oh So Special će biti moja prva sleekuša jednog dana kad mi se svemir osmijehne i zvijezde poslože, prekrasna mi je i moram ju imati. 🙂 Obrve mi se druže sa Catrice olovčicama (Ashton), a što se ruževa tiče, ovaj MAC je baš predivan, i mene koja sam dugo dugo izbjegavala rozilo je ova nijansa baš osvojila kad sam ju vidjela kod blogerica, pa eto, i on možda jednom bude moj. Biobaza rula i oduševilo me kad sam vidjela da su izbacili lipbalmove, i nisam ih još stigla isprobati ali svakako, čim i ta kupnja bude na redu, trenutno sam zadovoljna sa Burtovim pčelicama, i Alverdeovim nevenom, ali Biobazin balm je svakako sljedeći na redu, i nisam ni sumnjala da je dobar!

    Što se mirisa tiče, trenutno sam oduševljena Shakirinim Love Rock mirisom koji sam dobila za Božić, i najčešće za njim posegnem. U posebnim prilikama tu je Gucci by Gucci koji mi je možda mrvicu težak, pogotovo ako mi “pobjegne” koji špric previše, ali je zato dugotajan, i više ga nekako zimi volim, ali ako mi dođe, uzmem ga bilo kad, zašto ne. Među dražima su mi i jedan Oriflameov (zaboravila ime), Kenzov Madly (čini mi se) i Davidoff Cool Water rozi. Ovaj tvoj baš super zvuči, obožavam jorgovane, baš bih ga voljela pomirisati! 🙂

    Tužit ću fejs nekom sudu za ljudska prava što mi je maknuo tvoje novosti iz feeda i jako dugo nisam bila na tvom blogu.. Idem sad pogledati što sam propustila, tipkamo se! :*

Komentiraj

