Jeftini makeup – Offertissima

Prije par dana sam se slučajno našla u Offertissimi na Selskoj jer sam tražila kalupe za sladoled. Tražila sam nešto ovakvo, nisam bila sigurna gdje to naći, a i nisam željela potrošiti puno novaca na nešto što ne bih stalno koristila – tovolopopsgreen

 

Našla sam što sam tražila i u blizini blagajne sam naišla na policu s Moment šminkom. Nisu imali puno toga na displayu, ali par stvari mi se učinilo zanimljivim. Nisam željela probati ništa što bi išlo direktno na moje lice, tipa korektor ili puder, nisam bila toliko hrabra, ali rumenilo i tekuće sjenilo nisam željela propustiti. Par informacija o samom brendu – online nema baš puno toga, ne mogu provjeriti testiraju li na životinjama i jesu li vegan friendly (mene takve stvari osobno nisu jako bitne, ali nekima mogu biti), sva šminka je proizvedena u Španjolskoj, što mi se činilo kao zgodna informacija jer je jedno BeautyUK rumenilo koje se može naći u kozmu za cca 25 kn proizvedeno u Tajvanu. Nekako više vjerujem proizvodima iz Europe, pogotovo iz članica EU jer za proizvodnju i distibuciju proizvoda na Europskom tržištu su vjerojatno morali proći određenu kontrolu kvalitete po europskim standardima. Ne znam pričam li u prazno, ali to mi se čini kao smislena stvar.

Više o brendu možete saznati tu – http://www.momentmake-up.com/

Prva stvar: Colorette Blush Duo-Moment rumenilo, nijansa 01 – 10,00 kn

 

WP_20140626_022

 

WP_20140626_024

Nijanse su nježna svjetlo roza s malo shimmera i dublja brončano roza nijansa koja je potpuno mat. Pakiranje jeftino, ali to ne mogu puno uzeti za zlo jer za tu cijenu, ako rumenilo ima dobre performanse, pakiranje mi je zadnja stvar na listi. Sadrži 3 grama i ima rok trajanja od 18 mjeseci. Nisam sigurna jesu li u Offertissimi imali testere, ali moje rumenilo, iako nije imalo zaštitnu foliju, nije bilo otvarano ni dirano. Rumenilo izuzetno mekano na dodir, malo je praškasto kad stavite četkicu u sami proizvod, pigmentacija je solidna. Ono što me začudilo kod ovog proizvoda jest to kako se blenda. A blenda se kao san. Ta činjenica ga čini izuzetno pogodnim za početnike sa šminkom jer kad si početnik nisi iskusan u blendanju i nisi siguran gdje točno staviti rumenilo, proizvod koji čak i nije ludo pigmentiran može biti tvoj najbolji prijatelj. Sigurno ne želiš nikoga uplašiti s dvije crvene točke na obrazima idući put kad se pojaviš u školi, zar ne? A za ovu cijenu, odgovarat će svakom džepu. 🙂

WP_20140626_025

Sama priroda ove druge nijanse čini da se ne vidi baš na mojoj koži što nije znak loše pigmentiranosti, nego tona.

WP_20140627_007

Kako izgleda na licu. Note – ne nosim bronzer, dublja nijansa iz rumenila može dati blagi brončani look bez da izgleda očito ili previše. I ispričavam se na ovim dosadnim stvarčicama oko brade – it’s that time of the month 😦

Iduća stvar koja me zanimala – sastav. Ja sam jedna od onih osoba koja kod svega gleda sastav, znam jako puno o kemiji i biokemiji (studiram to na kraju krajeva) i željela sam usporediti sastav ovog rumenila s ostalima koje imam ne bi li našla “nešto sumnjivo.”

Sastav: Talc, Mica, Paraffinum Liquidum, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Zinc Stearate, Methylparaben, Propylparaben, Pafrum
Može sadržavati: Cl15850 (Red 6/Red 7) Cl19140 (Yellow 5 lake), Cl 77491 (Iron Oxide Red), Cl 77492 (Iron Oxide Yellow), Cl77499 (Iron Oxide Black), Cl 77891 (Titanium Dioxide)

 

Ono što se iz sastava odmah vidi jest da nije MOŽDA pogodno za osjetljivu kožu jer sadrži parabene i parfem, no recimo ako možete normalno koristiti jedno Essence Silky touch rumenilo, možete i ovo jer ni Essenceovo nije bez parabena.

 

WP_20140630_001

Ispričavam se na lošijoj kvaliteti, bila je noć kad sam pisala post i tek sam se u toku pisanja sjetila da bih mogla fotknuti i sastav 😀

Imam u planu napraviti iscrpan post o kemijskoj pozadini makeup proizvoda. Neću se sad upuštati u detaljnu kemijsku analizu. Ono što želim reći jest da se sastavom ne razlikuje jako puno od proizvoda koji se regularno mogu naći u drogeriji.

Proizvod dva: Moment tekuće sjenilo, nažalost ne mogu naći nijansu, naljepnicu sam maknula – 11,00 kn

WP_20140626_027

OMG! Pala u nesvijest skoro u Offertissimi kraj plastičnih noktiju s užasnim cvjetastim uzorkom (dezen sličan kakav mi baka ima na stolnjaku, još imam noćne more :D) kad sam vidjela da imaju u ponudi tekuće sjenilo na kojem piše – LARGA DURACION. Svi smo gledali dovoljno Maričuj da znamo što ovo znači. 😀  AAAAAAAAA, ja ovo moram imati + izgleda predivno + ako radi = HAPPY ME ❤  Ovog puta nemam zamjerki na pakiranje, kompaktno je, kao mini sjajilo, takav je i aplikator. Lijepe brončane boje, boja je intenzivna, nimalo prigušena, s metalik finišom. Toliko pigmentirano da sam ostala u takvom šoku, odmah sam željela skinuti svu šminku s očiju i probati kako ovo izgleda zaista na očima.

WP_20140626_028

Sjenilo svježe nanešeno. 

WP_20140626_031

Kad se osuši. Note – pokušala sam sjenilo obrisati s ruke nakon što sam mu dopustila da se osuši, ostao je jedan mokar dio pa se to malo razmazalo – pri vrhu – ali na kraju krajeva, ovo sjenilo nakon što je potpuno suho se neće maknuti niti kliznuti s kapka.

Formula je vodenasta (sjenilo je na bazi vode) i izuzetno lagana na koži. Ps, miriše po Nivei, klasičnoj Nivea kremi u plavom pakiranju. Ne znam zašto je to bitno, ali meni je bilo simpatično. 😀 Također sadži ekstrakt maslinovog ulja. Nije paraben free.

Ostatak nijansi u ponudi:

222

Izvor: http://www.offertissima.hr/kozmetika/

Zaključno, impresionirana sam šminkom iz Offertissime. Ako proizvod izgleda lijepo na licu, koga briga gdje je kupljen i koliko je koštao, nitko me neće zaustaviti na ulici i reći – hej, odličan look iz Offertissime 😀 Ali to je i point šminke, koga briga ako lijepo izgleda u pakiranju, ako ne radi na licu, ne ispunjava svrhu. Možda može biti zastrašujuće kupovati šminku na mjestu koje nije drogerija ili ljekarna, ali ako ste dovoljno informirani o sastavu doista ne bi trebalo imati problema. Ne sjećam se kad sam zadnji put naišla na tekuće sjenilo koje se ne razmazuje i traje cijeli dan u drogeriji i od 2 proizvoda koje sam kupila, 2 rade odlično. Ako ste u potrazi za novim nijansama, imate tanak budžet, početnik ste ili jednostavno ne želite trošiti puno na šminku, Moment makeup Europe nije loš brend za razmotriti. 🙂

Gdje kupiti – Adresa : Ozaljska 108
Poštanski broj : 10000
Grad : Zagreb
Pon-Pet 08:00 – 20:00
Sub: 08:00 – 15:00
Ned: Zatvoreno
e-mail :trgovine@offertissima.hr

Oglasi

2 thoughts on “Jeftini makeup – Offertissima

Komentiraj

